Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů – Marie UHLÍŘOVÁ
Marie UHLÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů
The concept of a campaign simulation to survey effects of marketing instruments
Anotace:
Cílem bakalářské práce ?Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů? je zjištění účinnosti marketingových nástrojů ve vybrané oblasti výrobků a sluţeb. Teoretická část práce osvětluje vznik, historii a vývoj teorie marketingového mixu 4P a postupně prvky tohoto mixu detailně rozebírá. V praktické části je nejprve charakterizovaný vybraný segment produktů a sluţeb a také rozloţení …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis ?The concept of a campaign to survey effects of marketing instruments? is to find out the effects of marketing instruments in chosen domain of products and services. The teoretic part explaines the creation, history and developement of the theory of marketing mix 4P and also analyses in details in sequence components of this mix. The practical part of my work characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
- Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHLÍŘOVÁ, Marie. \textit{Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/rfu77v/.
Jak správně citovat práci
UHLÍŘOVÁ, Marie. Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler -
Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD
Šárka Trunkátová -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
Mariia Vladimirova -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
Tereza Chlumská -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu
Dominik Kupčík