Význam a využití didaktické hry v hodinách čtení v elementárním ročníku – Markéta Šoukalová
Markéta Šoukalová
Diplomová práce
Význam a využití didaktické hry v hodinách čtení v elementárním ročníku
The significance and utilization of a didactic game in elementary grade in a reading class
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice didaktických her ve výuce čtení v elementárním ročníku. Teoretická část je zaměřena na rámcový vzdělávací program základního vzdělávání, charakteristiku mladšího školního věku, vyučovací metody a na hru a její místo v prostředí školy. Praktickou část tvoří sborník didaktických her a výzkum, který se zabývá využitím didaktické hry v současné praxiAbstract:
The Master thesis deals with the issue of didactic games in teaching reading in elementary grade. The theoretical part is focused on the educational framework programme for basic education, the characteristics of younger school age, teaching methods and the game and its place in the school environment. The practical part consists anthology of didactic games and research, which addresses the use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
- Vedoucí: Martina Fasnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a německý jazyk pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
On Heath and Fields. The transformation of the rural landscape of the Bailiwick of 's-Hertogenbosch during the Late Middle Ages and Early Modern Period (ca. 1200-1550)
Johan Petrus Wilhelmus VERSPAY -
Transformations of the Gothic Genre in the Context of Children´s Literature
Matyáš RUCKI -
Transformations of the Gothic Genre in the Context of Children´s Literature
Matyáš RUCKI -
Supporting English Education Online at an Elementary School
Lenka Čechová -
Analysis of Tasks and Activities in ESL Pronunciation Books at an Elementary Level (A1, A2).
Barbora Andršová -
The Use of Collocations in English Foreign Language Classroom of 9th Grade of Lower-Secondary School
Alice TESAŘOVÁ -
Use of English in ESL Teaching at Secondary School
Eliška Wiglasz -
ADEQUATE USE OF LEISURE TIME AS A PEDAGOGICAL STRATEGY THAT STRENGTHENS CITIZENS 'COMPETENCES IN MIDDLE SCHOOL STUDENTS OF LUIS CARLOS GALAN SARMIENTO SCHOOL COLOMBIA
Ana Carolina LOPEZ BELTRAN