Slovní hodnocení v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ pohledem učitelů – Kristýna DOKOUPILOVÁ
Kristýna DOKOUPILOVÁ
Bakalářská práce
Slovní hodnocení v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ pohledem učitelů
Verbal-based assessment in the Czech language lessons at lower secondary school from a teacher´s point of view
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá slovním hodnocením, jeho používáním v hodinách Českého jazyka na 2. stupni ZŠ. Teoretická část práce se zabývá podstatnými informacemi o hodnocení, jeho specifikách, funkcích, formách a typech. Zaměřuje se také na slovní hodnocení, jeho používání v hodinách Českého jazyka. Empirická část se věnuje zkušenostem učitelů Českého jazyka na 2. stupni ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with verbal-based assessment, its use in Czech language classes at the lower secondary school. The theoretical part of the thesis covers essential information absout assessment, its specifics, functions, forms and types. It also focuses on verbal-based asssessment and its use ind Czech language classes. The empirical part examines the experiences of Czech language teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Krejčí
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOKOUPILOVÁ, Kristýna. Slovní hodnocení v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ pohledem učitelů. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přístup pedagogů k hodnocení žáků v hudební výchově na 2. stupni základních škol
Kristýna Pechancová -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Audiovizualizace didaktických her v českém jazyce pro 1. stupeň ZŠ
Lada Adámková -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Téma práce česky Připravenost a informovanost učitelů 1. stupně ZŠ na žáka s diabetem
Tereza Mikošková -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Lyžařský výcvik na 1. stupni ZŠ v okrese Český Krumlov
Gabriela KERTESOVÁ -
Motivace žáků 1. a 2. stupně ZŠ při hodinách českého jazyka na vybrané škole
Štěpánka Šmerdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rg6104 rg6104/2
17. 4. 2024