Michaela KUČEROVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s.

The analysis of marketing communication of the company Českomoravská stavební spořitelna, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí této práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, představení nových trendů v marketingové komunikaci a analýza konkurence. Na základě provedené analýzy současné úrovně marketingové komunikace budou navržena možná doporučení vedoucí k jejímu zefektivnění.
Abstract:
This Bachelor thesis is focused on marketing communication of company Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Part of this work is the analysis of the individual tools of marketing communication, presentation of new trends in marketing communication and analysis of the competition. On the basis of the carried out analysis of the current level of marketing communication, perhaps the recommendation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 21613

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČEROVÁ, Michaela. Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe