Koncept korporátní společenské odpovědnosti a jeho uplatňování českými firmami – Bc. Kristýna FOITOVÁ
Bc. Kristýna FOITOVÁ
Diplomová práce
Koncept korporátní společenské odpovědnosti a jeho uplatňování českými firmami
The Concept of Corporate Social Responsibility and Its Application Czech Companies
Anotace:
Hlavním cílem práce je představit koncept korporátní společenské odpovědnosti na jednotlivých případových studiích českých firem. V první části práce se věnuji definici společenské odpovědnosti a termínu trvale udržitelný rozvoj, který s touto problematikou úzce souvisí. Práce zahrnuje kapitoly o aktérech CSR, argumentech odpůrců a podporovatelů konceptu nebo nástrojích společenské odpovědnosti. Další …víceAbstract:
The aim of the thesis is to introduce the concept of corporate social responsibility on the individual case studies of some Czech companies. Firstly, the work will define the following terms: corporate social responsibility, concept of sustainable development, the issue of CSR closely related and the actors of CSR. The following chapter will analyse positives and negatives that arise from the adoption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Šárka Cabadová Waisová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOITOVÁ, Kristýna. Koncept korporátní společenské odpovědnosti a jeho uplatňování českými firmami. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Mezinárodní vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Korporátní společenská odpovědnost jako nástroj rozvoje společnosti
Ladislav LOUŽENSKÝ -
Firemní filantropie a korporátní společenská odpovědnost
Magdalena Čížková -
Korporátní společenská odpovědnost - případová studie Dánského království
Kateřina GLOSOVÁ -
Korporátní společenská odpovědnost BP
Kateřina KOPETZKÁ -
Korporátní společenská zodpovědnost nadnárodních korporací na poli rozvoje
Michaela ŠELENBERKOVÁ -
Společenská odpovědnost firem v kontextu požadavků udržitelného rozvoje
Andrea Gruberová -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Zavedení nové edice ženského piva do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., formou rebrandingu
Alina Mulenko