Porovnání návrhářů grafického uživatelského rozhraní pro Javu – Jan SMOLAŘ
Jan SMOLAŘ
Bakalářská práce
Porovnání návrhářů grafického uživatelského rozhraní pro Javu
Comparison of Graphical User Interface Designers for Java
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na grafické uživatelské rozhraní v programovacím jazyce Java. Podrobně jsou prozkoumány dostupné knihovny a jejich prvky pro tvorbu grafického uživatelského rozhraní. Součástí práce je také otestování dostupných návrhářů grafického uživatelského rozhraní pro jazyk Java. Testování je prováděno pomocí testovacích scénářů, které mají za úkol prověřit vlastnosti a funkcionalitu …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on graphical user interface in Java programming language. Available libraries and their elements for creating graphical user interface are explored in detail. The testing of available graphical user interface designers for Java is the part of the thesis as well. The testing is done using multiple test scenarios, which are supposed to test properties and functionality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Potužák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMOLAŘ, Jan. Porovnání návrhářů grafického uživatelského rozhraní pro Javu. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Grafické uživatelské rozhraní pro syslog-ng
Jakub Mojto -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec -
Grafické uživatelské rozhraní pro OpenSim plug-in automatického generování svalových vláken
Tomáš KMENT -
Grafické uživatelské rozhraní pro systém správy verzí Git
Jaroslav VEČEŘA -
Grafické uživatelské rozhraní pro rehabilitační software
Lukáš VARGA -
Grafické uživatelské rozhraní pro příkaz convert z balíku nástrojů ImageMagick
Petr Vlček -
Grafické uživatelské rozhraní pro správu konfigurací systému Ansible
Václav Jochim