Interaktivní knihy pro rozvoj zrakového vnímání – Eliška ŠROMOVÁ
Eliška ŠROMOVÁ
Bakalářská práce
Interaktivní knihy pro rozvoj zrakového vnímání
Interactive books for improve of vision perception
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výrobou interaktivních knih pro rozvoj zrakového vnímání. Cílem práce bylo zjistit, jestli knihy rozvíjí zrakové vnímání a jakým způsobem je rozvíjí. Další cíl byl ověřit funkčnost knih pomocí programu PRACH-ELAN UP.Abstract:
The bachelor thesis deals with creation of interactive books for improve of visual perception. Aim was to find out, if these books improve visual perception and how it improve it. Another goal was to verify the functionality of books using program PRACH-ELAN UP.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROMOVÁ, Eliška. Interaktivní knihy pro rozvoj zrakového vnímání. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Metody rané péče o dítě se zrakovým postižením
Kateřina Roubová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Specifika práce s dítětem se zrakovým oslabením v logopedické intervenci
Veronika Pikešová -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Využití interaktivní knihy u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku
Zuzana Teichgrabová