Bc. Marcela MRÁČKOVÁ

Diplomová práce

Právní ochrana klientů proti nekalosoutěžním praktikám v pojistných vztazích

The Legal Protection of Clients Against Unfair Competitive Practices within the Insurance Industry
Anotace:
Smyslem této práce je postihnout nekvalitní služby v pojišťovnictví v návaznosti na zá-konné předpisy a možnosti ochrany klientů. Pojištění bylo a je obchod s rizikem a klienti se jej musí naučit nakupovat tak, jako jiné produkty na trhu, a být odpovědni za výběr a pod-pis pojistných smluv. Pojistná ochrana by měla vždy odrážet individuální potřeby klientů, nikoli být prostředkem k získání provize …více
Abstract:
The aim of this thesis is to show the poor quality of insurance services compare to the existing legal regulations aiming at client protection. Insurance is and has always been a trade involving a lot of risk. Therefore, clients have to learn the art of dealing with insurance policies in the same way as other risky products on the market, taking full responsibility to their decision. Insurance protection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Identifikátor: 3937

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
  • Vedoucí: JUDr. Libor Šnédar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRÁČKOVÁ, Marcela. Právní ochrana klientů proti nekalosoutěžním praktikám v pojistných vztazích. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 08. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing