Dalibor HOFFMEISTER

Bakalářská práce

Plánování jakosti a reklamační řízení v sériovém procesu, s orientací na zákazníka v automobilovém průmyslu

Planning quality and complaint procedures in the serial process, with orientation on the customer in the automotive industry
Anotace:
Ve světě automobilového průmyslu se denně setkáváme s problematikou reklamačních řízení a pojmy z oblasti plánování kvality - jakosti. Veškeré společnosti zainteresované v automobilovém průmyslu jsou vysoce orientované na zákazníka, k čemuž je svazují mimo požadavků zákazníka také předepsané normativy. Předložená práce popisuje metodické nástroje a postupy, standardně používané v automobilovém průmyslu …více
Abstract:
Every day in the world of automotive we can meet with claim procedure issues and ideas of quality control. All companies interested in the automotive industry are strongly customer oriented what is required and binded in all standards and described norms. This submitted document describes methodical tools and procedures usualy used in automotive industry. Practical part of my bachelor theses will present …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Novotný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOFFMEISTER, Dalibor. Plánování jakosti a reklamační řízení v sériovém procesu, s orientací na zákazníka v automobilovém průmyslu. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická