Nákupní chování seniorů na maloobchodním trhu s potravinami – Bc. Lenka Nohavicová
Bc. Lenka Nohavicová
Diplomová práce
Nákupní chování seniorů na maloobchodním trhu s potravinami
Grocery shopping behaviour of seniors
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na nákupní chování seniorů při nákupu potravin. Cílem je identifikovat potřeby seniorů při nákupech potravin, odhalit překážky a problematické oblasti. Ke zjištění těchto charakteristik bylo využito hloubkových rozhovorů se seniory (n = 35) a pozorování v jednotlivých prodejnách s potravinami. Na základě výsledků byly identifikovány překážky a problémy seniorů na trhu s …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on shopping behaviour of seniors when shopping for food. The aim was to identify their needs, detect barriers and problem areas. To determine these characteristics indepth interviews with elderly (n = 35) and observations in 8 grocery stores were conducted. Based on the findings, obstacles and problems of seniors in the food market were identified. Subsequently recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke
Petra Mišíková -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Jiřina ŠVECOVÁ -
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva