Marketingový mix v cestovním ruchu s důrazem na lyžování jako fenomén 21. století – Mgr. Ivana ONDROVÁ
Mgr. Ivana ONDROVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix v cestovním ruchu s důrazem na lyžování jako fenomén 21. století
Marketing mix in tourism with emphasis on skiing as the phenomenon of the 21st century
Anotace:
Cílem mé práce je porovnat vybrané lyžařské oblasti v Rakousku, zemi, která je synonymem pro lyžování, s vybranými lyžařskými středisky v České republice a zjistit, zda důsledné uplatňování kvalitního marketingového mixu má vliv na návštěvnost destinace. Soustředím se zvláště na zjištění, jakým způsobem a jakými prostředky destinace komunikují se zákazníky a motivují je k návštěvě, jakou roli hraje …víceAbstract:
Annotation The objective of my work is to compare selected ski resorts in Austria, a country that is a synonym for skiing, with selected ski resorts in the Czech Republic and to find out, whether consistent application of a well-arranged marketing mix has influence on the attendance of respective destinations. I have focused namely on establishing what ways and means of communications are used by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
576
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDROVÁ, Ivana. \textit{Marketingový mix v cestovním ruchu s důrazem na lyžování jako fenomén 21. století}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/rlv19p/.
Jak správně citovat práci
ONDROVÁ, Ivana. Marketingový mix v cestovním ruchu s důrazem na lyžování jako fenomén 21. století. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing destinace města Beroun
Iveta Eliášková -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Využití dark tourism v marketingu destinace
Barbora SLOVÁKOVÁ