Zlepšení systému řízení kvality ve vybrané organizaci – Bc. Dávid Kuruc
Bc. Dávid Kuruc
Diplomová práce
Zlepšení systému řízení kvality ve vybrané organizaci
Improvement of quality management system in the chosen organization
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením systému řízení kvality ve vybraném podniku, konkrétně optimalizací komunikace mezi oddělením nákupu a vývoje při poptávání nových surovin. Na základě analýzy procesů byla identifikována klíčová slabá místa v komunikaci, především vysoký počet e-mailových výměn a absence centralizovaného sdílení informací. Jako řešení byla navržena a implementována cloudová databázová …víceAbstract:
This thesis focuses on improving the quality management system in a selected company, specifically optimizing communication between the purchasing and development departments in the process of sourcing new raw materials. Based on process analysis, key weaknesses in communication were identified, primarily the high number of email exchanges and the absence of centralized information sharing. As a solution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
- Oponent: Jindřich Pavlů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaMagisterský studijní program:
Obchod a podnikání s technikou
Práce na příbuzné téma
-
Application programming for Android platform using a cloud database
Mayur Sanpurkar -
Key performance indicators for website performance analysis
MD ALAMIN -
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Analýza dat Condition Monitoringu pro potřeby Key Performance Indicators (KPI)
Jan Kelbl -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Improvement and support of the Management control system in DB Schenker Maintenance for the better use of Key Performance Indicators and Business Intelligence Reporting
Dominic Tafadzwa Takaendisa -
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rm9nyj rm9nyj/2
28. 3. 2025