Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na 1. stupni ZŠ – Linda BAMBUŠKOVÁ
Linda BAMBUŠKOVÁ
Diplomová práce
Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na 1. stupni ZŠ
How to Address English Instruction in Primary Heterogeneous Class
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem "Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na prvním stupni ZŠ" poukazuje na složitost vyučování cizího jazyka v heterogenních skupinách.. Práce se zabývá organizací výuky a popisuje možnosti výuky anglického jazyka na prvním stupni ZŠ. Cíle: zmapovat výuku anglického jazyka na 1. stupni ZŠ zmapovat domácí přípravu žáků do hodin anglického jazykaAbstract:
This diploma thesis "How to Address English Instruction in Primary Heterogeneous Class" points out to complexity teaching in heterogeneous groups. The thesis describes organising education and shows posibility teaching English language in Primary class. - mapping teaching instructions in Primary Heterogeneous class - mapping pupils home preparing for English lessons.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivona Cindlerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAMBUŠKOVÁ, Linda. Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Práce s heterogenní třídou v ZŠ speciální
Veronika ŠTĚPÁNOVÁ -
Praktická realizace založení a užívání zahrady při škole a její vliv na výuku a životní styl studentů.
Martina Fichtnerová -
Zdravý životní styl v učebnicích anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Barbora SVOBODOVÁ -
Umělecký styl ve výuce češtiny pro jinojazyčné mluvčí
Kateřina SACHROVÁ -
Styly učení a možnosti jejich rozvíjení ve výuce ruského jazyka
Jaroslava Vitoulová