Bc. Zoltán HAMPACHEL

Diplomová práce

Projekt uvedení výrobku Veto Gold na slovenský trh

The project of introduction of the article Veto Gold into slovak market
Anotace:
Práca sa zaoberá riešením uvedenia nového výrobku Veto Gold na slovenský trh. Diplomová práca sa skladá z dvoch hlavných častí. Prvá časť je teoretického charakteru a vymedzuje základné teoretické pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Je v nej definovaný marketingový mix, analýza spotrebiteľa, analýza konkurencie, vývoj nového produktu a životný cyklus výrobku. Druhá časť je praktického charakteru …více
Abstract:
The work deals with solution of the introduction of new article Veto Gold into Slovak market. My diploma work consist of two main parties. In the first theoretical part are ex-plained basic theoretical terms related to the presented problematics. There are defined and explained the terms as marketing mix, consumer analysis, competing business analysis, development of the new product and the product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6394

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAMPACHEL, Zoltán. Projekt uvedení výrobku Veto Gold na slovenský trh. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing