Posilování mediálních kompetencí žáků metodami projektové výuky – Bc. Pavla SMOLÍKOVÁ
Bc. Pavla SMOLÍKOVÁ
Diplomová práce
Posilování mediálních kompetencí žáků metodami projektové výuky
Increasing media competencies of pupils using a project-based learning
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout, implementovat a evaluovat metodu projektové výuky v oblasti mediální výchovy žáků základních škol. Vzdělávacím cílem je získání znalostí a dovednosti týkající se žurnalistické a redakční práce, zpracování obrazového materiálu, typografie a počítačové sazby. Úkolem žáků je vytvořit, realizovat a prezentovat vlastní týmový projekt školního časopisu. Projekt má …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design, implement and evaluate a project teaching method in the field of media education of pupils in primary schools. It also wants the students to discover what kind of work a journalist must do. The objective of the teaching is not only getting the information and trying the work itself. It also includes the acquisition of knowledge and skills in imaging, typography …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kapoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMOLÍKOVÁ, Pavla. Posilování mediálních kompetencí žáků metodami projektové výuky. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie jako prostředek k posilování autoritářství
Jan Švec -
Využití informační a výpočetní techniky v personalistice.
Natálie Prátová -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Automatizace rutinních úkolů při práci na počítači
Roman Magdon -
Vliv heteroforií na práci s počítačem
Nicol Dostálová -
Mediální výchova na středních školách
Štefan Olejník -
Pedagogové vedoucí školní noviny a jejich pojetí mediální gramotnosti, mediální výchovy a žákovského média
Lenka Kružíková -
Grafika a její využití v mateřské škole
Tereza Fojtů