Diana ZELENKO

Bakalářská práce

Role sociálních medií v nákupním chování spotřebitelů

The role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá současnou problematikou využívání sociálních médií k ovlivňování nákupního chování spotřebitelů, přičemž se zaměřuje na konkrétní segment trhu, a to spotřebitele nakupující oblečení a obuv. V rámci práce autorka definuje klíčové pojmy, uvádí do rozšířených témat a prezentuje výsledky svého průzkumu provedeného formou dotazníku. Cílem tohoto průzkumu bylo získat informace …více
Abstract:
This bachelor's thesis addresses the current issue of utilizing social media to influence consumer purchasing behavior, focusing specifically on the clothing and footwear consumer segment. Within the thesis, the author defines key terms, introduces related topics, and presents the results of her questionnaire survey. The aim of this survey was to gather insights into consumer attitudes towards current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZELENKO, Diana. Role sociálních medií v nákupním chování spotřebitelů. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/