Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě – Lucie SKÝPALOVÁ
Lucie SKÝPALOVÁ
Bakalářská práce
Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě
The Depiction of Nudity and EroticMotifs In Television Advertisements
Anotace:
Bakalářská práce na téma Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě začíná popisem historie reklamy, a to jak světové, tak i české. Následuje vývoj použití erotických motivů v české reklamě. Dále jsou vysvětleny základní pojmy, především pro pochopení rozdílu mezi erotikou a pornografií. Část práce je věnována genderovým charakteristikám ve spojení s reklamou a erotickými motivy. Hlavní …víceAbstract:
The bachelor thesis, which is called The Depiction of Nudity and Erotic Motifs in Television Advertisements, begins with describing the history of advertising, both global, and Czech. Then, it follows the development of using of erotic motifs in the Czech advertising. The following explains the basic concepts, essential especially for understanding the difference between erotica and pornography. A …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKÝPALOVÁ, Lucie. Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zobrazování nahoty a erotických motivů v hudebních videoklipech
Lucie SKÝPALOVÁ -
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Vliv medií na mládež
Anežka Daňková -
Vliv televize na audiovizuálního umění na přelomu 50. a 60. let 20. století
Lucie Korbelová -
Vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích
Kristýna Šoborová -
Vliv medií na rozvoj dovedností žáků s ADHD na prvním stupni běžné ZŠ
Michal Mykulin -
Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram
Denisa Kopáčková -
Vliv médií na psychiku člověka
Renata Hronová