Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe – Bc. Karel KUČERA
Bc. Karel KUČERA
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe
Marketing communication of brand Continental as the official partner of FIFA 2006 World Cup for the region East Europe
Anotace:
Diplomový projekt marketingové komunikace značky Continental v regionu East Europe popisuje vytváření marketingových aktivit ve spojení se světovou událostí, Mistrovstvím světa ve fotbale 2006. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současnými komunikačními aktivitami a projektem …víceAbstract:
Diploma project of marketing communication of Continental brand in East Europe region describes development of marketing activities connected with worldwide official partnership, with FIFA World Cup{$\rm^{^{TM}}$}. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, is focused to the brand analyses, present communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor:
1818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Karel. \textit{Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/rpg001/.
Jak správně citovat práci
KUČERA, Karel. Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
Michal Bartoš -
Návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji
Lenka Vaculíková -
Analýza marketingové komunikace ve firmě Continental Matador Rubber, s. r. o.
Marianna BOKOVÁ -
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
Regina Feiferlíková -
Interní komunikace ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic, s.r.o.
Kateřina Jašková -
Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji
Regina Feiferlíková -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Přestupní řád českého fotbalu 2016 dle pravidel FIFA
Martin Sedlo