Matematické vzdělávání ve Finsku a České republice se zaměřením na 2. stupeň ZŠ – Bc. Marek ŠKULTÉTY
Bc. Marek ŠKULTÉTY
Diplomová práce
Matematické vzdělávání ve Finsku a České republice se zaměřením na 2. stupeň ZŠ
Mathematics education in Finland and the Czech Republic with focus on the secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komparací matematického vzdělávání žáků 2. stupně základní školy ve Finsku a České republice. Teoretická část je tvořena čtyřmi hlavními kapitolami, které se zabývají obecným definováním pojmu vzdělávací systém, shrnutí poznatků o vzdělávacích systémech ve Finsku a ČR, jejich historickém vývoji a základních principech vzdělávání. Závěrečná kapitola teoretické části je zaměřena …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the comparison of mathematical education of pupils of lower secondary school in Finland and the Czech Republic. The theoretical part consists of four main chapters dealing with the general definition of the concept of the education system, a summary of the knowledge about education systems in Finland and the Czech Republic, their historical development and the basic principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKULTÉTY, Marek. Matematické vzdělávání ve Finsku a České republice se zaměřením na 2. stupeň ZŠ. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Potenciál integrace umění do matematického vzdělávání na základních školách
Tereza Marková -
O matematickém vzdělávání na 2. stupni základní školy v letech 1945 až 1990
Monika Věříšová -
Matematické vzdělávání žáků s postižením na 1. stupni ZŠ
Stanislava SPÁČILOVÁ -
Vymezení vztahu matematické a finanční gramotnosti žáka střední školy
Martin KAZDA -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer
Název
Vložil
Vloženo
Práva