Bára Kašová

Bakalářská práce

Online marketing vybrané turistické destinace

Online marketing of selected tourist destination
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace vybrané turistické destinace, kterou je Karlovarský kraj. V teoretické části je přiblíženo téma online marketing, a poté marketing v cestovním ruchu. Praktická část je zaměřena na seznámení čtenáře se základními informacemi o zvolené destinaci a její online komunikaci. Dále je popsána také vybraná konkurence, se kterou je online marketing …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the online marketing communication of a selected tourist destination, which is Karlovy Vary Region. In the theoretical part the topic of online marketing and then marketing in tourism are introduced. The practical part focuses on introducing the reader with the background information about the selected destination and its online communication. Furthermore, the selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Vávrová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kašová, Bára. Online marketing vybrané turistické destinace. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta