Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh – Bc. Jan Kubín
Bc. Jan Kubín
Diplomová práce
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Introduction of Electric Passenger Car onto the Czech Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem uvedení osobního elektrického automobilu na český trh, a to na modelovém příkladu Hyundai Kona Electric. Trh s elektrickými automobily je v jistých ohledech specifický, tudíž bude provedena analýza zákazníků a potvrzení předpokladu že již v současnosti existuje druhá generace spotřebitelů těchto vozů využívající elektromobil jako jediný vůz v domácnosti/firmě …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the introduction of the electric passenger car Hyundai Kona Electric onto the Czech market. The electricity market with any kind of vehicle is specific in some perspectives, thus the focus is on the customer analysis and the effort to confirm the conjecture that there is already a second generation of electric vehicles consumers. At the same time, the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubín, Jan. Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace