Marketingová studie možnosti prodeje v ČR estetických protihlukových zábran z Al profilů – Bc. Ondřej PISCH
Bc. Ondřej PISCH
Bakalářská práce
Marketingová studie možnosti prodeje v ČR estetických protihlukových zábran z Al profilů
Marketing studie of sale possibilities aesthetic anti noice screen of Al in ČR
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou studií možnosti prodeje estetických protihlukových zábran z hliníkových profilů v ČR. Bakalářskou práci zadala firma apt Products s.r.o. Cílem práce je určit poptávku po protihlukových stěnách v České republice a určit zda je vhodné s připravovaným produktem společnosti apt Products s.r.o. v současné době vstoupit na český trh. Součástí práce je určení hlavní …víceAbstract:
This thesis deals with a marketing study the possibility of selling aesthetics of noise barriers made of aluminum profiles in the country. Bachelor's commissioned work apt Products Company Ltd. The goal is to determine the demand for noise walls in the Czech Republic and to determine whether it is appropriate to the prepared product to apt Products Ltd. currently entering the Czech market. Purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PISCH, Ondřej. \textit{Marketingová studie možnosti prodeje v ČR estetických protihlukových zábran z Al profilů}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta výrobních technologií a managementu. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/rriktv/.
Jak správně citovat práci
PISCH, Ondřej. Marketingová studie možnosti prodeje v ČR estetických protihlukových zábran z Al profilů. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta výrobních technologií a managementu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta výrobních technologií a managementuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta výrobních technologií a managementuBakalářský studijní program / obor:
Strojírenská technologie / Řízení výroby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová