Bc. Helena MÁČALOVÁ
Diplomová práce
Reklama ve zdravotnictví
Advertising in health care
Anotace:
Úvodní část diplomové práce je věnována problematice reklamy ve zdravotnictví, jejími specifiky a odlišnými prvky od reklamy v jiných odvětvích hospodářství. Druhá část práce je zaměřena na reklamu v rehabilitaci a fyzioterapii. Cílem práce je zjistit nákupní chování a ovlivnitelnost spotřebitelů reklamou při nákupu rehabilitačních pomůcek a zmapovat reklamní aktivity ze strany fyzioterapeutů. Dotazníkové …víceAbstract:
The introductory part of the thesis is devoted to the issue of advertising in health care, its specifics and different elements from advertising in other sectors of the economy. The second part focuses on advertising in rehabilitation and physiotherapy. The aim is to determine purchasing behavior and susceptibility consumer advertising in the purchase of rehabilitation equipment and chart promotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Zveřejnit od: 6. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Ing. Lukáš Prudil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁČALOVÁ, Helena. Reklama ve zdravotnictví. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta zdravotnických vědMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení zdravotnictví / Management zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Reklama ve zdravotnictví
Eva Kašová -
Reklama ve zdravotnictví
Miroslav HOPP -
Reklama ve zdravotnictví
Miroslav HOPP -
Reklama ve zdravotnictví
Jana Štamcová -
Regulace reklamy ve zdravotnictví
Monika Miklovičová -
Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví
Mária Kubíčková -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Veronika ZAJACOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva