Lucie KRÁLOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace a její nové formy

Marketing communications and its new forms
Anotace:
Jako téma bakalářské práce jsem zvolila Marketingová komunikace a její nové formy. Cílem mé bakalářské práce je komparace jednotlivých složek marketingové komunikace, vymezení nových forem marketingové komunikace a možnosti jejich využití. V teoretické části práce vycházím z literatury, kde je hlavním přínosem vymezení pojmů marketingové komunikace, klasifikace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace …více
Abstract:
Bachelor's thesis as a theme I have chosen: Marketing Communications and its new forms. To my bachelor thesis is a comparison of individual components of marketing communication, definition of new forms of marketing communication and how to use them. In the theoretical part of the work come out of the literature, where the main benefit of definitions of marketing communication, classification of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁLOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace a její nové formy. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing