Marketingová komunikace a její nové formy – Lucie KRÁLOVÁ
Lucie KRÁLOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a její nové formy
Marketing communications and its new forms
Anotace:
Jako téma bakalářské práce jsem zvolila Marketingová komunikace a její nové formy. Cílem mé bakalářské práce je komparace jednotlivých složek marketingové komunikace, vymezení nových forem marketingové komunikace a možnosti jejich využití. V teoretické části práce vycházím z literatury, kde je hlavním přínosem vymezení pojmů marketingové komunikace, klasifikace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace …víceAbstract:
Bachelor's thesis as a theme I have chosen: Marketing Communications and its new forms. To my bachelor thesis is a comparison of individual components of marketing communication, definition of new forms of marketing communication and how to use them. In the theoretical part of the work come out of the literature, where the main benefit of definitions of marketing communication, classification of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace a její nové formy. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Aneta Jakubův -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Magdaléna Matoušková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna