Katarína ŠPAČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ {--} VOPO, s. r. o.

Analysis of customer{\crq}s satisfaction of the company ZDROJ {--} VOPO, Ltd.
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je zistiť spokojnosť zákazníkov, ktorí nakupujú v predajniach spoločnosti ZDROJ {--} VOPO, s. r. o., prostredníctvom dotazníkového šetrenia. Práca je rozdelená na dve časti - na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky, týkajúce sa znalosti zákazníka a marketingového výskumu. Pri spracovaní bola použitá predovšetkým odborná literatúra …více
Abstract:
Aim of this Bachelor thesis is to discover a satisfaction of customers who shop in ZDROJ {--} VOPO, Ltd. stores, through a questionnaire inquiry. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. Theoretical knowledge relating to customer acquirements and marketing research has been processed in theoretical part. Professional literature has been used for the processing mainly. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 16965

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠPAČKOVÁ, Katarína. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ {--} VOPO, s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika