Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ {--} VOPO, s. r. o. – Katarína ŠPAČKOVÁ
Katarína ŠPAČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ {--} VOPO, s. r. o.
Analysis of customer{\crq}s satisfaction of the company ZDROJ {--} VOPO, Ltd.
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je zistiť spokojnosť zákazníkov, ktorí nakupujú v predajniach spoločnosti ZDROJ {--} VOPO, s. r. o., prostredníctvom dotazníkového šetrenia. Práca je rozdelená na dve časti - na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky, týkajúce sa znalosti zákazníka a marketingového výskumu. Pri spracovaní bola použitá predovšetkým odborná literatúra …víceAbstract:
Aim of this Bachelor thesis is to discover a satisfaction of customers who shop in ZDROJ {--} VOPO, Ltd. stores, through a questionnaire inquiry. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. Theoretical knowledge relating to customer acquirements and marketing research has been processed in theoretical part. Professional literature has been used for the processing mainly. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16965
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPAČKOVÁ, Katarína. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ $\{$--$\}$ VOPO, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/rsfbfx/.
Jak správně citovat práci
ŠPAČKOVÁ, Katarína. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ {--} VOPO, s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia vybranej cestovnej kancelárie
Imrich Martin Zajac -
Marketingový výskum obchodného centra
Mária Kramárová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Marketingový výskum v B2B
Jana Pipová -
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Barbora OBEŠLOVÁ -
Lojalita zákazníkov k značke Nike
Radovan Lukáč