Lenka MACHÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing vybrané maloobchodní firmy

Marketing of chosen retail company
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce "Marketing vybrané maloobchodní firmy" je představení a analýza marketingových nástrojů maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR, a. s. Úvod této bakalářské práce je věnován teoretickým východiskům, jsou zde vysvětleny pojmy jako marketing, obchod a maloobchod. Další kapitola se věnuje představení vybraného maloobchodu a jeho postavení na trhu. Rozsáhlá část práce …více
Abstract:
The main aim of this bachelor´s thesis "Marketing of chosen retail company" is to introduce and analyze marketing instruments of retail chain Tesco Stores Czech Republic, a.s. The beginning of this bachelor´s work is dedicated to teoretical solutions, there are terms like marketing, business and retail explained. The next chapter deals with introducting of chosen retail firm and its market position …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHÁČKOVÁ, Lenka. Marketing vybrané maloobchodní firmy. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností