Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s. – Johana Přikrylová
Johana Přikrylová
Bakalářská práce
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Effectiveness of Online Marketing Communication of the Graspo CZ, a. s. Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Graspo CZ, a.s. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit nejrelevantnější online komunikační prostředky pro prezentaci kolekce Lady diářů 2022 pro vybranou cílovou skupinu. Bakalářská práce obsahuje také analýzu sekundárních dat. Ta se zaměřuje na zhodnocení efektivity online komunikačních prostředků …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Graspo CZ, a.s. company. The aim of the bachelor's thesis is to use the semi-structured interview method to find out the most relevant online communication tools for the presentation of the new collection of Lady Diaries 2022 for a selected target group. The bachelor's thesis also contains the analysis of secondary data. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIKRYLOVÁ, Johana. \textit{Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rtfw1b/.
Jak správně citovat práci
Přikrylová, Johana. Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová