Eva Hajdáková

Bakalářská práce

Klamlivé označovanie tovaru a služieb v obchodnej činnosti

Klamavé označování zboží a služeb v obchodní činnosti
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nekalou soutěží, přičemž zvláštní pozornost je věnována skutkové podstatě klamavého označování zboží a služeb. Literární přehled je zaměřený na aktuální právní úpravu nekalé soutěže, zahrnuta je i problematika ochrany hospodářské soutěže a podrobně je rozebrána skutková podstata klamavého označování zboží a služeb. Vlastní práce je postavena na analýze konkrétních případů …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with unfair competition while particular attention is being paid to deceptive marking of goods and services. The literature review is focused on the current legislation of unfair competition, protection of economic competition and deceptive marking of goods and services which is described in detail. The practical part is based on the analysis of specific cases of deceptive …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá nekalou súťažou, pričom zvláštna pozornosť je venovaná skutkovej podstate klamlivého označovania tovaru a služieb. Literárny prehľad je zameraný na aktuálnu právnu úpravu nekalej súťaže, zahrnutá je aj problematika ochrany hospodárskej súťaže a podrobne je rozobraná skutková podstata klamlivého označovania tovaru a služieb. Vlastná práca je postavená na analýze konkrétnych …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
  • Vedoucí: JUDr. Bohumil Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Hana Kelblová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod