Projekt zvýšení atraktivnosti Barum Czech Rally Zlín formou zážitkových programů – Bc. Iveta Kaslová
Bc. Iveta Kaslová
Diplomová práce
Projekt zvýšení atraktivnosti Barum Czech Rally Zlín formou zážitkových programů
The Project of Increase Attractivity of Barum Czech Rally Zlín via Experience Programmes
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zvýšení atraktivnosti Barum Czech Rally Zlín formou zážitkových programů. V teoretické části je provedena literární rešerše na téma sportovní cestovní ruch a eventy. V další části jsou popsány analytické metody používané v práci. Praktická část se zabývá analýzou současné situace nabízených zážitkových programů během Barum Czech Rally Zlín i během jiných rallye …víceAbstract:
The goal of my master thesis is to increase the attractivity of Barum Czech Rally Zlín via experience programmes. The theoretical background presents the theoretical knowledge of sport tourism, events and analytical methods. The practical part is focused on an analysis of current situation of the experience programmes via Barum Czech Rally Zlín and other rallyes in the Czech Republic and abroad. Using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASLOVÁ, Iveta. \textit{Projekt zvýšení atraktivnosti Barum Czech Rally Zlín formou zážitkových programů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/rvmcss/.
Jak správně citovat práci
Kaslová, Iveta. Projekt zvýšení atraktivnosti Barum Czech Rally Zlín formou zážitkových programů. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek -
Marketingový výzkum
Michal Hladký -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Martina Mazáčková -
Výzkum spokojenosti provizních prodejců s CK Čedok a.s.
Jana Taušová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová