Zatraktivnění propagace mikroregionu Moravský kras – Kateřina Bartošová
Kateřina Bartošová
Bakalářská práce
Zatraktivnění propagace mikroregionu Moravský kras
Attractiveness promotion of the Moravian Karst
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na cestovní ruch, udržitelný rozvoj, marketing a především na roli internetu v cestovním ruchu. Je zde provedena analýza primárního a sekundárního cestovního ruchu a komunikačních kanálů vybrané oblasti. Na základě provedené analýzy jsou navržena konkrétní doporučení na zlepšení aktuálního stavu internetového prostředí, jež má za cíl zkvalitnit všeobecnou informovanost …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on tourism, sustainable development, marketing and especially the role of the Internet in tourism. There is an analysis of the primary and secon-dary sector and communication channels of a selected area. Based on the analysis there are designed concrete recommendations to improve the current state of the Internet environment that aims to improve the general awareness of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Lorencová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva