Analýza marketingové komunikace ve společnosti Autosalon Klokočka Centrum a.s. – Petra Faltysová
Petra Faltysová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace ve společnosti Autosalon Klokočka Centrum a.s.
Analysis of marketing communication in the company Autosalon Klokocka Centrum a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Autosalon Klokočka Centrum a.s. v oblasti retailového prodeje nových vozů značky Škoda. V teoretické části se zabývám obecně marketingovou komunikací, jejími marketingovými nástroji a zaměřila jsem se také na nové trendy.Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti AKC. V jejím úvodu nejprve představuji společnost Autosalon …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis is analysis of marketing communication strategy used by Autosalon Klokocka Centrum a.s. in their retail sale of new cars Skoda.In the theoretical part I discuss general marketing communication, its marketing tools and I also focused on new trends.The practical part is focused on strategic review of the AKC company. In the first part I am introducing Autosalon Klokocka …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva