Analýza marketingového mixu společnosti Bubbleology v České Republice – Zdeněk Hašek
Zdeněk Hašek
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu společnosti Bubbleology v České Republice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá společností Bubbleology a jejími aktivitami na českém trhu s bubble tea. Cílem práce je analýza marketingového mixu a následné navržení vhodných doporučení, které by pomohly společnosti v konkurenčním prostředí. Nejprve je však provedena situační analýza podniku, jenž má odhalit silné a slabé stránky společnosti a její postavení na trhu. Poté jsou provedena šetření, jenž popisují …víceAbstract:
The thesis deals with company Bubbleology and their activities on czech bubble tea market. The objective of the thesis is analysis of marketing mix and follows to suggest appropriate recommendations, which would help the company in competitive environment. However at the first is made analysis of business, which should reveal strengths and weaknesses of company and position on market. Then are made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAŠEK, Zdeněk. \textit{Analýza marketingového mixu společnosti Bubbleology v České Republice}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/rwcm8o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova