Vytvoření internetové prezentace a reklamy pro firemní účely – Pavel FEJTEK
Pavel FEJTEK
Bakalářská práce
Vytvoření internetové prezentace a reklamy pro firemní účely
Creation of an internet presentation and advertising for company purposes
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření konkurenceschopné webové stránky pro firmu včetně implementace redakčního systému a analytického nástroje. Součástí práce je také analýza současného stavu konkurence v okolí této firmy. Dalším bodem práce je firemní propagace na sociální síti, zde realizováno za pomocí reklamy na Facebooku. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky analýzy, které poté budou cenným zdrojem …víceAbstract:
Bachelor work is aimed on the creation of a competitive website for company including implementation of an editorial system and analytic tool. Analysis of current state of competition around this company is also including in my Bachelor work. Next point in my work is about company propagation on the social network, here it is implemented by advertising on Facebook. In conclusion, the results of analysis …víceKlíčová slova
Internet reklama webová stránka SEO CMS WordPress Google Analytics sociální síť Facebook
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEJTEK, Pavel. \textit{Vytvoření internetové prezentace a reklamy pro firemní účely}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Přírodovědecká fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rwfc6b/.
Jak správně citovat práci
FEJTEK, Pavel. Vytvoření internetové prezentace a reklamy pro firemní účely. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová