Use of online technologies in social media marketing – Bc. Anna Kreneva
Bc. Anna Kreneva
Diplomová práce
Use of online technologies in social media marketing
Abstract:
This master thesis examines an importance of social media marketing (SMM) and artificial intelligence (AI) integration. Specifically, this work focuses on how SMM specialists can increase an effectiveness of work, while businesses can optimise spendings. This research includes a literature review of social media marketing and diverse online technologies and a practical case study.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2025
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Petra Jarkovská, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
International Trade and Business
Práce na příbuzné téma
-
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
Tereza Stejskalová -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Dogs of Instagram: The linguistic representation of dogs in Instagram posts
Nikol ŠEVČÍKOVÁ -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rwfoe2 rwfoe2/2
29. 3. 2025