Petra BILINSKÁ
Diplomová práce
Marketingové řízení zámku Jezeří
Marketing Management of the Jezeří Castle
Anotace:
Autor se ve své práci zabývá marketingovým řízením zámku Jezeří. Vysvětluje pojem art marketing, rozebírá marketingový mix zámku Jezeří, provádí SWOT analýzu zámku Jezeří a analýzu návštěvníků. V další části pomocí vlastního šetření rozebírá marketingový mix konkurenčních zámků v Ústeckém kraji. K tomuto využívá dotazníkové šetření a vlastní pozorování na jednotlivých zámcích. Cílem práce je zhodnocení …víceAbstract:
In her work the author deals with marketing management of castle Jezeří. She explains the concept of art marketing, analyzes the marketing mix of castle Jezeří, carries SWOT analysis of the castle Jezeří and the analysis of the visitors. In the next part the author analyzes the marketing mix of competitive castles in Ústí Region through her own investigation. She uses the questionnaire survey and her …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BILINSKÁ, Petra. Marketingové řízení zámku Jezeří. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing atraktivity kulturního dědictví
Adéla Gerišerová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
Žaneta Polášková -
Projekt rozšíření portfolia nabídky služeb cestovního ruchu ve spolku Art centrum DAGI z.s.
Adéla Zemanová -
Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco
Petra Synková -
Marketingová strategie hotelu Art Deco Imperial
Kateřina Dvorská -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová