Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání – Mgr. David PANÁČ
Mgr. David PANÁČ
Bakalářská práce
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion
Anotace:
Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních …víceAbstract:
What is the opinion of the teenage generation on these marks i want to describe in this work. Influence of the brand mark on teenagers and their mutual relationship. Advantages and disadvantages of branded fashion against this target group. Which fashion marks are most favourite, what is influencing their opinion when buying clothes, who does help them financing it? With the help of questionaries I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
578
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PANÁČ, David. Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Negativní vliv virtuálního světa na dospívající mládež
Martin Koblic -
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež
Pavla Baťhová -
Problematika drog, jejich výskyt a prevence u dospívající mládeže problematika drog, jejich výskyt a prevence u dospívající mládeže
Jan FOLK -
Možnosti a limity nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v prevenci užívání návykových látek
Daniela PUNZOVÁ -
Využití metody přístupu Realitní terapie v sociální práci s dospívajícími v rámci Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Olomouci.
Radomíra Černocká -
Prevence rizikového chování v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Kristýna Kozubíková -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Elena Kaltykova -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová