Metody výuky čtení a jejich využití u žáků s dyslexií – Pavlína Urbanová
Pavlína Urbanová
Diplomová práce
Metody výuky čtení a jejich využití u žáků s dyslexií
The metods of education reading and their utilize of pupils with dyslexia
Anotace:
Má diplomová práce pojednává o problematice dyslexie, tedy o poruše, která se projevuje neschopností naučit se číst běžnými vyučovacími metodami, přestože je jedinec přiměřeně inteligentní. Pozornost je soustředěna především na metody výuky čtení a jejich využití v praxi. Výzkumná část metodou dotazníku zjišťuje, jaké metody využívají pedagogové nejčastěji, a které se jim za dobu jejich praxe nejvíce …víceAbstract:
My diploma work deals with problems of dyslexia, a disorder which is displayed by disability to learn reading by common teaching methods, in spite of an individual´s adequate intelligency. First of all, the attention is focused on methods of how to teach reading and their practical use. Research part investigates with questionaire methods used by teachers most often and the most effective ones as well
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: Gabriela Smečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Vzdělávání v oboru Sociálněsprávní činnosti se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Romana Sváčková -
Specifika práce učitele na málotřídní škole se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Alena Kubíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva