Jakou mateřskou školu preferují současní rodiče – Jana Gorecká
Jana Gorecká
Bakalářská práce
Jakou mateřskou školu preferují současní rodiče
Nurseries most popular with contemporary parents
Anotace:
Cílem závěrečné práce je charakterizovat mateřskou školu, která vyhovuje nárokům, požadavkům a názorům současných rodičů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na současnou i minulou podobu rodiny, rodičovství a na mateřskou školu. V praktické části jsme se snažili pomocí obsahové analýzy textu a dotazníků zjistit konkrétní podobu mateřské školy …víceAbstract:
The aim of the Bachelor´s Thesis is to characterize the nursery school which conforms claims, demands and opinions of contemporary parents. The Bachelor´s Thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused on contemporary and past form of family, parenthood and on nursery school. In the practical part we have tried to find out the concrete form of nursery school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gorecká, Jana. Jakou mateřskou školu preferují současní rodiče. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Rodina a rodičovství očima studentky učitelství
Jana PETRÁŠKOVÁ -
Původní rodina a pohled vysokoškolských studentů na manželství
Sabina Kristlová -
Sourozenecké vztahy a role rodiče jako průvodce, vychovatele a vzdělavatele
Jana Kotrbová -
Azylový dům pro rodiče s dětmi a návaznost na další veřejně dostupné zdroje
Veronika Čížková