Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti – Martina Dvořáčková
Martina Dvořáčková
Diplomová práce
Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Gabriela Šamanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁČKOVÁ, Martina. \textit{Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rxbrf9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva