Prvky marketingové komunikace využitelné ve veřejném sektoru se zaměřením na Městský úřad Uherské Hradiště – Bc. Barbora MIKULKOVÁ
Bc. Barbora MIKULKOVÁ
Bakalářská práce
Prvky marketingové komunikace využitelné ve veřejném sektoru se zaměřením na Městský úřad Uherské Hradiště
Elements of marketing communication used in public service with sight on Municipal office Uherské Hradiště
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám analýzou a popisem marketingové komunikace Městského úřadu Uherské Hradiště. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace s dostupných zdrojů. V praktické části se pak zaměřuji na samotný Městský úřad Uherské Hradiště, na jeho profil, organizační strukturu a funkce úřadu. Na základě dotazníkového šetření zjišťuji informovanost …víceAbstract:
In my Bachelor thesis I´m concerned with analyse and description of marketing communication of Municipal Office Uherske Hradiště. I sum up basic cindiny concernig marketing and marketing communication from available source in my teoretic part. Then I´m concentrate on single Municipal Office Uherske Hradiště, his profile, organizational structure and functions of office in my practic part. Based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
4075
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKULKOVÁ, Barbora. \textit{Prvky marketingové komunikace využitelné ve veřejném sektoru se zaměřením na Městský úřad Uherské Hradiště}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/rxoqz4/.
Jak správně citovat práci
MIKULKOVÁ, Barbora. Prvky marketingové komunikace využitelné ve veřejném sektoru se zaměřením na Městský úřad Uherské Hradiště. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová