Analýza současného stavu připravenosti pedagogů 1. stupně základní školy k práci s žáky s narušenou komunikační schopností – Marcela JINDROVÁ
Marcela JINDROVÁ
Diplomová práce
Analýza současného stavu připravenosti pedagogů 1. stupně základní školy k práci s žáky s narušenou komunikační schopností
The analysis of current situation of primary school teachers' readiness for work with pupils with communication disorders
Anotace:
Diplomová práce se zabývá žáky mladšího školního věku s narušenou komunikační schopností. Popisuje vybrané typy narušené komunikační schopnosti u dětí mladšího školního věku. Uvádí přístupy k žákům s narušenou komunikační schopností na prvním stupni základní školy. Práce prostřednictvím kvantitativního výzkumného šetření zjišťuje, zda jsou pedagogové prvního stupně základních škol připraveni k práci …víceAbstract:
The thesis deals with pupils with communication disorders. Describes the chosen types of pupil's communication disorders. Presents the methods how to positively affect pupil's communication ability. Using quantitative research determines, wheter the primary school teachers are ready for work with pupils with communication disorders.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zveřejnit od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JINDROVÁ, Marcela. \textit{Analýza současného stavu připravenosti pedagogů 1. stupně základní školy k práci s žáky s narušenou komunikační schopností}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rxqk8w/.
Jak správně citovat práci
JINDROVÁ, Marcela. Analýza současného stavu připravenosti pedagogů 1. stupně základní školy k práci s žáky s narušenou komunikační schopností. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístup učitelů prvního stupně základní školy k výuce tématu "Země a vesmír"
Aneta Kratochvílová -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kedroňová -
Vnímání první pomoci z kognitivního a afektivního hlediska u budoucích učitelů prvního stupně základních škol
Michaela ROUSOVÁ -
Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu
Veronika VRBOVÁ -
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Nicola JANEČKOVÁ -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.
Alena KANČIOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva