Mgr. Jan POSPÍŠIL

Bakalářská práce

Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava

Analysis of Marketing Communication in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s. r. o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke …více
Abstract:
This bachelor´s final project analysis Marketing Communications in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava. It clarifies the determination of Marketing Communications, and describes situation on textil market in Czech Republic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2638

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POSPÍŠIL, Jan. Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.