Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám – Lenka Hnátová
Lenka Hnátová
Bakalářská práce
Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám
x
Childrens Attitude To The Selected Social Advertisind
Anotace:
Práce "Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám" se zaměřuje na vybrané sociální reklamy, které se věnují problematice dětské obezity. Zjišťuje postoje adolescentů k daným spotům. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů souvisejících s tématem, jako jsou ,,teorie postojů", ,,sociální reklama" nebo ,,dětská obezita". Praktická část se věnuje popisu vybraných reklam zaměřených na prevenci …víceAbstract:
The work on theme "Attitudes of children to the selected social ads" is focused on social ads dealing with the issue of childhood obesity and investigates adolescent attitudes to the selected spots. The theoretical part of the work is dedicated to the explanation of the basic concepts related to the topic such as attitude theory, social advertising and childhood obesity. The practical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hnátová, Lenka. Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská -
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
Natálie Bendlová -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Marcela Mráčková