Pavel PASTOREK

Bakalářská práce

Der BIO-Markt in Tschechien und in Deutschland

The Market with BIO products in Czech Republic and in Germany
Abstract:
This Bachelor?s thesis is focused on market with bio products in Czech Republic and in Germany. Theoretical part is concentrated on basic terms related to BIO issues. Next is described bio market itself in both countries. Practical part creates assessment of research about customers and marketing potential of BIO products, which was accomplished by help of questionnaire method.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá trhem s bioprodukty v České republice a v Německu. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy související s problematikou BIO. Dále je popisován bio trh jako takový v obou zemích. Praktickou část práce tvoří vyhodnocení výzkumu o zákaznících a marketingovém potenciálu BIO produktů, který byl proveden pomocí dotazníkové metody.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2011
Zveřejnit od: 4. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PASTOREK, Pavel. Der BIO-Markt in Tschechien und in Deutschland. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 7. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání