Los manuales de E/LE en el mercado checo: valoración metodológica – Bc. Adriana KOHUTOVÁ, DiS.
Bc. Adriana KOHUTOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Los manuales de E/LE en el mercado checo: valoración metodológica
The Spanish language textbooks in the Czech market: methodological evaluation
Abstract:
The aim of this thesis is a methodological comparison of the most used textbooks at Czech secondary schoools and grammar schools. The introductory chapters cover the theory of foreign language teaching, including classification and description of methods used in teaching. Further, the thesis deals with the most important documents of linguistic policy mostly with a focus on Spanish, and it deals with …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je metodologické srovnání nejpoužívanějších učebnic španělštiny na českých středních školách a gymnáziích. Úvodní kapitoly pojednávají o teorii výuky cizích jazyků, včetně klasifikace a popisu metod používaných při výuce. Dále se práce zabývá nejdůležitějšími dokumenty jazykové politiky, převážně pak se zaměřením na španělský jazyk, a možnostmi ověření jazykových znalostí …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Mlčoch, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOHUTOVÁ, Adriana. Los manuales de E/LE en el mercado checo: valoración metodológica. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Sluchová učebnice španělštiny pro děti postižené specifickou poruchou učení -
Sylvie ŠIANDROVÁ -
Sluchová učebnice španělštiny pro děti postižené specifickou poruchou učení - dyslexií
Lenka LACINOVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová