Marketingová komunikace obecně prospěšných společností působících v Moravskoslezském kraji. – Martin RITT
Martin RITT
Bakalářská práce
Marketingová komunikace obecně prospěšných společností působících v Moravskoslezském kraji.
Marketing communications of charities operating in the Moravian-Silesian Region.
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám výzkumem marketingové komunikace obecně prospěšných společností v Moravskoslezském kraji. Cílem je zjistit způsoby prezentace těchto společností a rozsah využití jednotlivých marketingových nástrojů.Abstract:
In this bachelor thesis I deal with marketing communications research of public benefit corporations in Moravian-Silesian region. The aim is to find ways of these companies presentation and the range of individual marketing tools using.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zveřejnit od: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RITT, Martin. Marketingová komunikace obecně prospěšných společností působících v Moravskoslezském kraji.. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Obecně prospěšná společnost
Kateřina Paušová -
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Martina Jašková -
Návrh mediální kampaň obecně prospěšné společnosti SKOK do života
Michal Steiner -
Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru
Martin Hlavica -
Účetnictví obecně prospěšné společnosti
Ivana Wachalová -
Obecně prospěšná společnost a analýza jejího hospodaření
Marie ŽEMLIČKOVÁ -
Dotace v účetnictví obecně prospěšných společností
Petra Novotná -
Transparentnost obecně prospěšných společností
Tomáš Holec