Marketingová strategie cestovní kanceláře Invia a.s. – Tomáš Řezníček
Tomáš Řezníček
Bakalářská práce
Marketingová strategie cestovní kanceláře Invia a.s.
Marketing strategy of travel agency Invia. a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingu cestovní agentury a kanceláře Invia.cz, přesněji komunikačního mixu. Cílem práce je inovovat stávající strategii a marketingovou komunikaci se zákazníky pomocí nových návrhů. Práce se skládá z teoretické, analytické části a části vlastních návrhů, kde jsou poté uvedeny návrhy, jejichž pomocí bude dosaženo splnění cíle práce.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of travel agency and Invia.cz, more precisely the communication mix. The main goal of the thesis is to innovate existing strategy and marketing communication with customers through new proposals. The thesis consists of a theoretical, analytical part and a part of proposals, which then provides suggestions to meet the set goal of the thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Contrastive analysis of communication strategies in English/Czech promotional discourse: tourism services
Anna GAUROVÁ -
Nonverbální komunikace u prodejců v cestovních kancelářích / agenturách
Lucie Štaudová -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Komunikační strategie cestovní agentury
Vojtěch Šimek -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře
Zuzana Slottová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova