Tomáš BUČINA

Bakalářská práce

Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli

Ambient and interacting media in marketing communications and their consumer acceptance
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá ambientními a interagujícími médii, inovativního segmentu out-of-home reklamních nosičů. Jejím cílem je objasnit funkčnost ambientních a interagujících médií z hlediska teorie komunikace, rozčlenit jednotlivá ambientní média do skupin podle toho, jak vznikla, a následně také na příkladech popsat techniky ambientních interakcí. Součástí této práce je také marketingový …více
Abstract:
This bachelor?s thesis deals with ambient and interacting media of an innovative segment of out-of-home advertising media. Its goal is to explain the function of ambient and interactive media from the theory of communication perspective, as well as to segment the ambient media into relevant groups according to their development. Consequently, the techniques of ambient interactions are described using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18681

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUČINA, Tomáš. Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe