Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli – Tomáš BUČINA
Tomáš BUČINA
Bakalářská práce
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Ambient and interacting media in marketing communications and their consumer acceptance
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá ambientními a interagujícími médii, inovativního segmentu out-of-home reklamních nosičů. Jejím cílem je objasnit funkčnost ambientních a interagujících médií z hlediska teorie komunikace, rozčlenit jednotlivá ambientní média do skupin podle toho, jak vznikla, a následně také na příkladech popsat techniky ambientních interakcí. Součástí této práce je také marketingový …víceAbstract:
This bachelor?s thesis deals with ambient and interacting media of an innovative segment of out-of-home advertising media. Its goal is to explain the function of ambient and interactive media from the theory of communication perspective, as well as to segment the ambient media into relevant groups according to their development. Consequently, the techniques of ambient interactions are described using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUČINA, Tomáš. \textit{Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/s1xm0n/.
Jak správně citovat práci
BUČINA, Tomáš. Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ambientní média v marketingových komunikacích
Tereza WEIKERTOVÁ -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Integrative phenotyping approaches to unmask the Phyb-PIF4 pathway in Arabidopsis thaliana reproductive organs at high ambient temperatures
Shekoufeh Ebrahimi Naghani -
Ambient occlusion techniky pro vizualizaci molekul
Martin Cmar -
Architecture and task analysis of Ambient Intelligence systems within the Smart Environment field of study.
Gerasimos Drakontaeidis Dellaportas