Hodnocení marketingové komunikace města Moravské Budějovice – Bc. Vladimír Kostelecký
Bc. Vladimír Kostelecký
Diplomová práce
Hodnocení marketingové komunikace města Moravské Budějovice
Evaluation of marketing communication of city Moravské Budějovice
Anotace:
Diplomová práce se prioritně zabývá marketingovou komunikací a jejím využíváním v oblasti tzv. městského marketingu. Hlavním cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace města Moravské Budějovice. V první části jsou ve formě literární rešerše a na základně dostupné literatury shrnuta teoretická východiska, která přinášejí komplexní pohled na marketingovou komunikaci, jako nedílné součásti marketingového …víceAbstract:
The thesis is prior focused on marketing communication and its practical usage in so-called municipal marketing. The main objective of this thesis is the evaluation of marketing communication of city Moravské Budějovice The first part contains bibliographical search and theoretical background which shows the complex view of marketing communication as an integral part of marketing mix. I introduce marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva