Badatelsky orientovaná výuka v environmentálním vzdělávání žáků – Veronika PILÁTOVÁ
Veronika PILÁTOVÁ
Bakalářská práce
Badatelsky orientovaná výuka v environmentálním vzdělávání žáků
Inquiry-based Learning in Environmental Education
Anotace:
Badatelsky orientovaná výuka je představena jako vhodný nástroj pro rozvíjení kompetencí žáků v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty. Umožňuje aplikaci inovativních metod vzdělávání, aktivizaci a motivaci žáků. Do budoucna by mohla mít vliv také na budování pozitivního postoje žáků k přírodovědným oborům. Práce postupně předkládá hlavní myšlenky, strategie a cíle environmentálního …víceAbstract:
Inquiry-based learning is introduced as a method suitable for development of pupil´s skills regarding environmental education. It enables teachers to apply inovative teaching methods, activate and motivate pupils. It could positively influence pupil´s attitude to science. This thesis presents key goals and strategies of environmental education and related inovative teaching methods. Modern teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Svatava Kubicová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PILÁTOVÁ, Veronika. Badatelsky orientovaná výuka v environmentálním vzdělávání žáků. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Biologie / Biologie - Matematika (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík