Veronika PILÁTOVÁ

Bakalářská práce

Badatelsky orientovaná výuka v environmentálním vzdělávání žáků

Inquiry-based Learning in Environmental Education
Anotace:
Badatelsky orientovaná výuka je představena jako vhodný nástroj pro rozvíjení kompetencí žáků v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty. Umožňuje aplikaci inovativních metod vzdělávání, aktivizaci a motivaci žáků. Do budoucna by mohla mít vliv také na budování pozitivního postoje žáků k přírodovědným oborům. Práce postupně předkládá hlavní myšlenky, strategie a cíle environmentálního …více
Abstract:
Inquiry-based learning is introduced as a method suitable for development of pupil´s skills regarding environmental education. It enables teachers to apply inovative teaching methods, activate and motivate pupils. It could positively influence pupil´s attitude to science. This thesis presents key goals and strategies of environmental education and related inovative teaching methods. Modern teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: PaedDr. Svatava Kubicová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PILÁTOVÁ, Veronika. Badatelsky orientovaná výuka v environmentálním vzdělávání žáků. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta